به یاد آغاز بودنت
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 71053
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است




باز در دلم شوری برپاگشته

به یاد آغاز بودنت ....جشنی برپاست

باز دلم دیوانه وار تنهاست

میدانم که به چشم دیدم

ولی انگار..... تنها سرابی بود

از یاد نخواهم برد

شبی که نگاهم را به نامت آسمانی کردم

شبی که تمام آرزوهای زمینی را برای آسمانی شدن چیدم

میدانم........

این را گرچه به یاد نخواهی آورد

ولی من به یادت خواهم بود

و عشقت را در سینه ام محبوس می نمایم

تا ابد....



نظرات شما عزیزان:

parastoo
ساعت18:15---14 شهريور 1392
آپمممممممم
.
.
.
.
.
.
.
با تبدل لینک مافقی بیا وبم بگو منو با اسم سپیده دم بلینک تو رو با چه اسمی بلینکم بیا بهم بگو


نيلوفر
ساعت16:50---9 آبان 1390
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒


باران
ساعت15:10---5 آبان 1390
من دلم می خواهد ساعتی غرق درونم باشم!! عاری از عاطفه ها...

تهی از موج و سراب... دورتر از رفقا...

خالی از هرچه فراق!!

من نه عاشق هستم ؛ و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من...

من دلم تنگ خودم گشته و بس...!


باران
ساعت15:16---2 آبان 1390
عشق در خاطره هایم
هنوز هم می تپد
حیف که در خاطراتم مدفون است
حیف که گرمایش را حس نمیکنم
اینجا تنها
سرمای تنهایی است
سرمای بودن در پاییز زندگی
و من درگیر خاطراتم
شاید گرم شوم
شاید زنده بمانم


باران
ساعت13:09---21 مهر 1390
چه دیــر به دیــر به خواب زندگی ام می آیی !



نمی دانی



که من دلواپســی هایم را



با رویـــــاهای تــــو رنگ می زنم ؟!



نمی دانی که اندوهـــــم



با خیــال تـــو می آمیــزد ...



تا غــزل غــزل ترانه شود ؟!



تو خـوب می دانی



خـوب من !



خوب می دانی ...



که در اندوه فاصــــله



پنجــــره ی اتاقم باز نمی شــود



حتی



تا هوای تازه بنوشـــــم ...!


باران
ساعت13:08---21 مهر 1390
همین باران گـــاه و بیـــگاه پــــاییز
همــــان خــــاطره ی روزهای ِ باتو بودن است
یادت باشـــد
کســـــی هنــــوز
در پـــایـــــیز
قطــــــره های بــــــاران را بیــــاد تو مینــوشــــد ....


باران
ساعت13:07---21 مهر 1390
زندگی تکثیر ثروتی است که نامش محبت است

ای ماه قشنگ

آن چه در ما جاری است،این همه فاصله نیست!

چشمه گرم وصال است و عبور . . .

زندگی . . . می گذرد،تند و آسان و سبک . . .!

عاشق هم باشیم،عاشق بودن هم،

عاشق ماندن هم،عاشق شادی و هر غصه هم . .. .

روز نو،هر روز است،

فکر را، نو بکنیم . . .!

. . . عشق را، سر بکشیم . . .!

زندگی

می گذرد . . .! تند،آسان و سبک!!!

آنچه که هرگز فروغش رنگ فنا نمی‌پذیرد
دوستی‌های پاک و بی آلایش است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:, :: 10:51 ::  نويسنده : محسن